آمار بازدید

صفحه اصلی طراحی وب سایت

طراحی وب سایت مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل


امروزه ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب وب سایت آن شرکت است. بر این اساس حضور در شبکه جهانی اینترنت ( حتی اگر حضوری ضعیف باشد ) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود. سودمندی این پدیده آنقدر جذاب است که تعداد وب سایت ها از ۱۳۳ عدد در ژوئن سال ۱۹۹۳ به ۲۵۰۰ عدد در ژوئن سال ۱۹۹۴ و در ژوئن سال ۲۰۰۱ به ۲۸ میلیون وب سایت افزایش یافت. در دسامبر سال ۲۰۰۵ حدوداً ۶۹ میلیون وب سایت وجود داشت و این عدد با سرعت غیر قابل تصوری در سالهای بعد از ۲۰۰۵ رو به افزایش است. آنچه اتفاق افتاده این است که سازمان هایی که زمانی برای اطلاع رسانی درباره محصول خود به صورت چاپی و در حجم محدود حتی برای افراد معدودی از جامعه محلی دچار تردید ، درنگ و مشکل بودند ، اکنون اطلاعات مربوط به محصول خود را برای مشاهده کل جهان در وب سایت خود قرار میدهند و بدین ترتیب فروش خود را هم افزایش داده اند.

مزایای راه اندازی وب سایت در کسب و کار شما
  • شما علاوه بر تلفن ، فاکس و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. پست الکترونیک ( ایمیل )
  • نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و ... داشته باشید. 
  • وقتی کسی در اینترنت مثلاً بدنبال کتاب فیزیکی می گردد که شما آن را نوشته اید یا ناشر آن هستید در جستجوگری مثل گوگل خیلی راحت شما را پیدا می کند.
  • مشتری برای دفعات بعدی خیلی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه میکند ، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط یک کلیک است و هزینه ای هم ندارد!
  • هزینه تبلیغ محصولات در دنیای اینترنت بسیار کمتر از رسانه های دیگر مانند تلویزیون و رادیو است. پس می توانید کسب و کار خود را با هزینه ای بسیار جزئی به تمام دنیا معرفی کنید .
  • اظهار نظر در محیط شبکه اینترنت برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
  • مشتریانی که نمی توانند بصورت حضوری از شرکت یا فروشگاه شما بازدید کنند ، حال میتوانند حداقل خدمان و محصولات شما را در وب سایت تان ببینند. این مشتری ممکن است حتی در جزایر قناری باشد!
  • اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند ، مثلاً یک کتاب یا نرم افزار ، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن میشوند ، بدون اینکه شما اطلاع داشته باشد .
  • تجارت الکترونیک در جهان ، علمی کاملاً ساده و جا افتاده است. اما متاسفانه در ایران به دلایل گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم ما امری نا آشناست. البته پیش بینی می شود تا دو سال آینده اوضاع کاملاً عوض شود. اما اگر شما آن روز بخواهید تازه پا به عرصه اینترنت و تجارت الکترونیک بگذارید ، دیگر به پای کسانی که امروز شروع کرده اند نمی رسید. پس همین امروز برای برپایی وب سایت خود اقدام کنید.
برای ایجاد یک وب سایت توانا و موفق ، دارا بودن یک ظاهر زیبا و جذاب که در عین ظرافت گویای توانمندی های تجارت شما باشد بسیار مهم است. کاربر سایت باید نخست مجذوب ترکیب رنگ زیبا و متناسب سایت شود ، سپس با دیدن نمادهای گرافیکی و اجزاء صفحه ، پیام وب سایت را به خوبی دریافت کند و درک کند که در این سایت از چه امکانات وسرویس هایی بهره مند خواهد شد چرا که کاربران اینترنت امروزه بسیار کم حوصله هستند اگر پس از چند دقیقه مرور وب سایت متوجه موضوع و امکانات سایت نشوند قطعاً صفحه را بسته و به سراغ وب سایت دیگری خواهند رفت .
طراحی رابط کاربر امروزه در کلیه مقولات نرم افزاری ، به خصوص اینترنت در سراسر دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است و جدای از مبحث برنامه نویسی و بانک اطلاعاتی و ... یک تخصص هنری مجزا به حساب می آید .
در این مجموعه برای اجرای یک پروژه وب ، پس از تحلیل و مشخص شدن بخش ها ، سرویس ها و ... نوبت طراحی گرافیکی می رسد طراحان این مجموعه با تخصص و تجربه چندین ساله در زمینه طراحی گرافیک و گرافیک اینترنتی ، ابتدا با جستجو در اینترنت سایت های مشابه و موفقی را که در زمینه مورد نظر وجود دارد مشاهده کرده سپس به جمع آوری تصاویر و نهادهای گرافیکی لازم می پردازند و در نهایت با ایجاد ترکیب رنگ زیبا و متناسب با موضوع سایت رابط کاربر وب سایت را با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزار های گرافیکی روز دنیا طراحی می نماید .

گروه متخصص طراحی و برنامه نویسی وب شرکت توسعه ارتباطات نت آورد آماده است که با ساخت وب سایت خاص کسب و کار شما ، حضورتان را در شبکه جهانی وب واقعیت بخشد.

کلیه برنامه های وب سایت و برنامه های کاربردی تحت وب که توسط شرکت توسعه ارتباطات نت آورد ارائه میشود ، با استفاده از زبان قدرتمند ASP و ASP.NET و PHP و بانکهای اطلاعاتی My SQL و MS SQL Server و MS Access نوشته میشوند که بر روی سرورهای امن و قدرتمند ویندوز قابل پیاده سازی می باشند. سرعت بالا در هنگام اجرا و امنیت از دیگر قابلیتهای در برنامه های طراحی شده بوسیله ASP و ASP.NET و PHP می باشند.

گروه متخصص طراحی و برنامه نویسی وب شرکت توسعه ارتباطات نت آورد شما را در این راه از لحظه آغاز تا به مقصد رسیدن همراهی و پشتیبانی میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش طراحی وب سایت با شماره تلفن ۳۳۲۱۲۳۱-۰۴۱۱ تماس حاصل فرمایید.
 

د لیل حضور شما در اینترنت ؟

تبلیغ گسترده موثر،با هزینه های کم وبا معرفی سایت به موتورها ی جستجوگر

تصویر تصادفی از گالری تصاویر

63B1FCD04294-1.jpg